01 February 2011

BROTOCAFE!

       Zassss~ ini dia produk terlaris yang we ols jual. Brotocafe 7in1 kini semakin hari semakin popular dan dikenali bukan sahaja di seluruh Malaysia, bahkan kini telah berjaya menembusi India. Tidak dapat dinafikan produk minuman berasaskan kopi semakin banyak membanjiri pasaran, namun jarang sekali kita jumpa produk minuman berasaskan herba Patawali yang terkenal dengan jutaan khasiatnya.
        Terlalu banyak khasiat Patawali untuk diceritakan. U ols boleh baca sendiri di pamplet di bawah ye. Untuk pengetahuan u ols, keberkesanannya terserlah dalam merawat dan mencegah Diabetes dan Darah Tinggi. Ramai yang telah memberi reaksi positif selepas mengamalkan minuman ini.
        Pada awalnya, we ols mensasarkan golongan yang lebih tua kerana lebih terdedah kepada penyakit2 berbahaya. Namun, reaksi yang amat positif dari kalangan pelajar juga mengejutkan we ols! Pelajar yang telah mengamalkan minuman ini merasa lebih bertenaga dan fokus untuk study selepas meminum Brotocafe 7in1. Brotocafe juga tidak mengandungi kafein (dinyahkan menggunakan ekstrak halia) membuatkan ia sesuai untuk pelajar yang selalu mengalami migrain (sakit kepala). Lumrah kehidupan sebagai pelajar memaksa untuk tidur lewat dan dipenuhi jadual kelas yang padat. Dengan Brotocafe 7in1, semua itu bukan halangan lagi untuk u ols bergerak aktif! So, apa ditunggu lagi?? Belum cuba belum tahu u ols~~ Selamat mengamalkan Brotocafe 7in1 demi hidup yang berkualiti!
Toing3~ (^^,)v

Harga: RM25 (by hand)
Postal charge: RM6
Kod item: B301



Jaafar Onn (Pelakon & Pengacara popular) adalah duta utama produk Brotocafe 7in1










Brotocafe 7in1 kini di India

1 comment:

  1. nape sye pkai krim meiko, tpi parut jrawat sye x hilang pon..x de kesan pape pon :(

    ReplyDelete